söndag 1 juli 2012

Lite nattsudd innan jag skuttar i säng.
Har haft en strålande eftermiddag och kväll hos Monica och Mats.
Poolparty med hög volym och en massa plask.
God mat och trevligt sällskap.
Njöt av kvällen och tankade både energi och kraft.
Stort tack till värdparet och deras vänner, en mycket trevlig och givande kväll!

Annars hade jag svårt att slita mig från soffan i morse.
Hade en massa ärenden jag skulle utföra på stan och ville också hinna ta en snabb och rask promenad innan festen.
Eftersom jag har ett minne som en guldfisk så glömde jag såklart det viktigaste på stan, svamp att tvätta mig med till ingreppet på måndag, får lösa det i morgon....om jag kommer ihåg det ;o)

Förbättrade reslutatet på promenaden sedan förra gången. Gick i ca 40 min och hade en fart på ca 8.56 min/km. Förbättrade resultatet med ca 9 sek från sist. Det tycker jag är bra med tanke på att detta inte är min bästa vecka. Får se hur och om jag kan maxa detta....

Vi ses....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar