söndag 1 juli 2012

Nytt hem sökes för att plantera vilda texter skrivna av mig...

Är vårlhungrig!
Känner mig sugen på vad som helst som jag skulle kunna tänkas stoppa i munnen, tugga och svälja.
Är satt på en fastande diet under hela dagen idag. Främst är det för att njurarna ska röntgas i morgon.
Blir nästan en heldag på sjukan i morgon. Först njurarna och sedan installation av port-a-cath. Undra om jag kan köra bil hem från sjukan? Glömde fråga om det när dom ringde från operation.
Annars får jag ta cykeln, det funkar också...

Har lämnat sonen för en veckas läger på Sports Camp med förmaningar om att glöm inte dittan och gör dattan.....ni vet hur mammor är!

Jag håller på och tittar runt på lite andra bloggsidor. Jag kommer att avsluta mitt bloggande här på bloggspot och välja något annat forum att blogga vidare på. Främst vill jag sätta ett lösenordsskydd på bloggen och det andra är att det är så mycket reklam som hamnar i texterna man skriver. Ruskigt irriterande.
Är det någon som har ett bra tips på en blogg så hör av er!

Medvetenheten om hur sårbar och utlämnande jag är blev påtaglig i veckan.
Tankarna snurrade till och visst vill jag dela med mig av erfarenheter och mina tankar men inte till vilket pris som helst och jag behöver det här utrymmet för att skriva av mig mina förväntningar, glädje, ilska, rädslor, uppfattningar och annat smått och gott som landar hos mig. Det har också varit ett fantastiskt forum för min familj och vänner att följa min sjukdomstid när jag inte orkade prata, skriva eller höra av mig.
Det är lättare att skriva några rader och dela med mig till alla som är intresserade att läsa än att ringa och sms:a . Facebook fyller inte det utrymmet på samma sätt eftersom jag inte kan skriva några längre memoarer :o)
Vi får se vad som händer och jag låter självklart de som vill fortsätta att följa mig göra det. Jag tar bara bort mitt skrivande från allmänhetens beskådning.

Jag och Carro på poolpartyt hos Mats och Monica
Avslutar med en härlig sommarbild från poolpartyt hos Monica och Mats och det är Cissi som är fotograf.

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar