tisdag 12 april 2011

Tillfreds....

Har haft en mysig dag idag.
En sån där dag när man känner sig tillfreds och man har tid. Tid att lyssna, tid att reflektera och tid att spendera på människor och saker man vill spendera sin tid på.
Hade också en trevlig lunch idag.
Ser fram emot nästa tillfälle vi ses!
Har varit och handlat inför helgen och blir irriterad varje gång jag upptäcker hur litet kylskåp jag har. Det får inte plats någonting där i......Nytt kylskåp bör inhandlas snarast!

Min 40-års dag närmar sig med stormsteg och det är fler än en person som frågat om jag lider av någon åldersnoja.
Kan inte säga att jag gör det!
Fast det kanske mina vänner i min närhet kan svara bättre på men jag uppfattar mig själv som rätt tillfreds.
Vi går mot ljusare tider, jobbet funkar bra, skolan flyter på, jag har en fin och härlig son som är en riktig kalaskille och livet känns gott.
Tror jag skulle tänka annorlunda om jag inte hade barn....jag som egentligen inte ville ha barn. Men när det väl kom till kritan fanns det inget annat alternativ och det är det bästa som hänt mig.
Sedan finns det många andra bra saker som hänt i mitt liv. En del har jag kunnat styra själv och en del har jag andra att tacka min framgång för. Samspel och samarbete är viktiga ingredienser och jag jobbar på att hela tiden bli en bättre människa.

Nu blev det några ord innan duschen och sedan sängen!
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Nej varför krisa....40 är ju en perfekt ålder då du har hunnit skaffa dig ett bra liv och ett stort umgänge och massor av tid kvar att njuta av det!!!
    Kram vännen
    /Cissi

    SvaraRadera
  2. Bra sagt där Cissi!
    Stor kram tillbaka

    SvaraRadera