söndag 6 juli 2014

Alternativ behandling där andningen är i fokus

Fredag, lördag och söndag har jag varit på utbildning i Linköping hos Master Tho. Jag har fått tagit del av hans olika utarbetade andningstekniker och även lite kostinformation. Vi har varit ca 20 personer med olika livssituationer och åldrar, mycket givande och intressant.
http://www.binhdinh.se
artofliving.nu
Här ovan har ni två sidor ni kan läsa mer om Master Tho och vad/hur han arbetar.

Jag har varit helt färdig när jag kommit hem och då har kursen bara varit några timmar per dag. Andningen och kosten har gjort sitt. Jag kan inte äta ett riskorn mer. Efter att ha ätit råris, havssalt och rostade sesamfrön i nästan fyra dagar säger kroppen stopp. Jag har inga depåer att ta av så jag är helt knäckt. Behöver äta proteiner och då gärna lite fisk eller kyckling.
Magen är otroligt känslig men riset har gått bra. Har varken mått illa, haft ont eller kräkts på flera dagar och det är guld värt.
Nu har vi utökat så jag får äta morötter, rödbetor och potatis. Det har resulterat i att jag gjort egen rödbetssoppa på min egengjorda grönsaksbuljong. Har även gjort en egen köttbuljong. Inget av det var speciellt svårt men det tar några timmar att pyssla ihop och även koka.
Jag ska inte dricka något kallt utan ljummet eller varmt. Kokt vatten med ingefära och honung eller kokt vatten med kanel och honung. Smakar riktigt bra!

Nu ska jag försöka få tid för behandling fram till torsdag för då åker Master Tho till Spanien. Han har flera patienter som följer med honom, den mannen är verkligen engagerad!

Hoppas ni haft en skön helg!
Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar