söndag 17 juni 2012

söndag eftermiddag...

Söndag eftermiddag.....
På tisdag ska jag få min andra behandling. Undra om jag kommer så här lindrigt undan eller om det blir värre för varje behandling? Jag vet i alla fall hur jag ska medicinera mig för att klara dagarna någorlunda.
Var ute och gick igår, så rackarns ont i kroppen efteråt fast det var ruskigt skönt. Det var en skön kväll igår och perfekt promenad väder.

Humöret har lagt sig och helgen har varit bra.

Har lyckats få parkeringsböter.... igen. 700 kr sitter som smäck, bara betala och vara glad. Missade att byta sida på gatan med bilen.....man kan ju lägga pengarna på något roligare.

All reklam med fotbollsanknytning på tv:n känns lite off i dagsläget....

Idag har en kvinna bragts om livet i Kolmårdens djurpark.
Jag vill verkligen beklaga sorgen till hennes anhöriga, vänner och kollegor.
De tmåste också ha blivit en chock för besökarna som såg allt....
Hon blev attackerad av djurparkens vargflock, enligt artikeln i aftonbladet säger ansvarig på djurparken att dom tror att det gick fort.....ska det vara en tröst?
Reklamen stämmer verkligen... "Vilda djur på riktigt"
Kvinnan hade enligt artikeln i aftonbladet arbetat med vargflocken i 3 år, följd dom sedan dom var valpar. Det säger mig en hel del, bland annat att vilda djur ska man inte lita på. Dom är vilda på grund av en anledning och ska få vara det också.
Jag tycker det är tragiskt att det hänt.

Ha en skön vecka....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar