fredag 1 juni 2012

Sinead o `Connor = Nina Törnström


Med glasögon och eget hår

Utan glasögon och eget hår

Nu börjar vi
Först flätade Emma upp två flätor

Det är med sorg i hjärtat jag sitter redo

Första flätan åker och tårarna kom

Kort nacke

Ser ut som en gammal avdankad syntare från 80-talet

Avskalad



Nina look a like Sinead o´Connor

Hårsvallet

Peruk på

Känns ju helt normalt under..
stubbet gör ju att det sitter fast.. 

Två små flätor

Tack gode gud att Emma kunde komma hem och hjälpa mig med detta. Det hade inte känts bekvämt att göra denna resa på en salong. Stort TACK bästa Emma Björk som arbetar på Zondera. En klippa för mig...

8 kommentarer:

  1. Din skönhet sitter inte i ditt hår, sjukdomen kommer att slita på din kropp och den skulle ha tagit ditt hår, men den kommer aldrig att kunna ta din riktiga skönhet för att det finns i ditt hjärta och i dina fina handlingar <3
    Förstår att det måste kännas jobbigt, men du ÄR och kommer alltid att förbli en av dom mest Vackraste Kvinnor jag har känner <3

    SvaraRadera
  2. Nina: Faan va´ du är modig!
    Allt klär en skönhet.

    Kramar på dig.

    My

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack My men det var en tung kväll igår, många tårar och stor ångest....vet inte om jag kan kalla det mod. Kändes mer som att jag inte hade något val....
      Kram tillbaka

      Radera
  3. DU är otrolig, stor kram ...tänker på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Livet tar sina egna vändor och då måste man jobba på kontrollen på de små ting man kan kontrollera...detta var en av små saker...
      Tack...

      Radera
  4. Som andra före mig sagt, din skönhet sitter inte i håret och definitivt inte den som du är Nina! Inget kan ta ifrån dig den underbara person som du är inuti, glöm aldrig det.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt Cici och jag vet ju det också men det är svårt att inse och se det när man sitter mitt i det.
      Tack för dina fina ord..
      kram

      Radera