onsdag 9 maj 2012

Fotvårdsbehandling på Zondera och lite nytt på sjalfronten


Igår var jag på Zondera och fick en lyxig fotvårdsbehandling. Hon som tog hand om mig hette Sanna och  hon gjorde allt för att jag skulle trivas.
En stor mysig kopp te

Slutfinishen med lite lack
 Jag utnyttjade mitt presentkort jag fick av mina kollegor på Nordic Club på 500 kronor.
Sanna började med att peela fötterna för att få bort döda hudceller och sedan stoppade honner tassarna i ett fotbad. När dom var mjuka och lena var det dags att klippa naglarna och skarva bort lite förhårdnader. När hon var färdig med det så filades det och slipades det så naglarna var lena och fräscha. Sedan släcktes den skarpa taklampan och jag fick lite massage. Hade önskat att den varit släkt under hela behandlingen. Då hade jag garanterat somnat... :o) Sedan blev det en vaxinpackning. Fötterna blev som nya! Sedan blev det lite piff med lack.
Hela behandlingen tog 75 min och jag kan verkligen rekomendera den. Skön musik, fantastisk fotvård och en rar tjej som tog hand om mig.
Om jag fick önska något så skulle taklampan ersättas med en mindre arbetslampa och gärna något tänt ljus.
Jag fick även 10% på behandlingen så slutsumman stannade på 539 kr.

Accent har fått in vårfina sjalar
 När jag var och storhandlade på Hagebycentrum sprang jag förbi accent och fyndade två nya sjalar.
Det fanns flera stycken sjalar som var i min smak men Pilla tyckte dom här passade mig bäst.

Fortfarande inget svar från proverna......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar