måndag 2 april 2012

Projekt omöjligt uppdrag

Här trodde man att allt var kittat och klart bara magen kom igång men det är ju fasen ett helt jävla projekt som ska ro i lands.
Hoppades på en kräkfridag idag men icke, fick en liten vända i magen omkring 12 snåret i natt.
Jag har fått blödningar också, idiotblödningar från båda hålen. Tydligen är det blod från operationssåret som stöts bort och ska ut men det är ju rena rama Niagarafallet.
Aldrig varit med på maken.
Trots det så är mina värden bra så det är väl bara att krysta på holken och se till att det kommer ut. I morgon väntar samtal med kurator och en rektoskopiundersökning.
 Jag föredrar ju samtalet med kuratorn men förstår vikten av att säkerställa att allt ser bra ut "down under".

Koksaltlösningen som dom sprutar in för att rena kärlen är något av det äckligaste jag vet. Både doft och smak kommer över mig när dom sprutar in. Hitintills har jag lyckats avvärja med olika halstabletter men nu funkar inte det längre, jag försöker att andas och tänka på annat men det funkar bara inte - blä!!!!

Jag har också svårt för maten, äter som en liten barnunge men vad ska man göra när man inte har någon matlust? Näringsdryck försöker jag trycka i mig en det är en otroligt stark bismak efter. Om ni uppfattar mig känslig för dofter och smaker har ni uppfattat det helt rätt. Jag är helt slut och förstår faktiskt dom som inte tål starka parfymer, man mår så dåligt att det inte går att beskriva. Jag vågar inte somna eftersom jag blöder så mycket, vill ha lite koll på läget och se vart åt det lider.

Ha det gott tills jag skriver igen :-)

4 kommentarer:

  1. Styrkekramar till dig gumman!
    Lucas frågade faktiskt hur Leos Mamma mår
    och han hälsar också med en Kram // Ewa

    SvaraRadera
  2. Du ska veta Nina att både Lasse o jag är väldigt ledsna för det du råkat ut för, du finns i våra hjärtan o vi tänker på dig varje dag. Kramar Tina och Lasse.

    SvaraRadera
  3. Hej Nina! följer dina tankar och funderingar du skriver, fantastiskt starkt gjort av dig att dela med dig av din vistelse på sjukhuset. Sköt om dig nu så att du snart kommer hem igen till din son. Tänker på dig, många kramar Marika

    SvaraRadera
  4. Älskade vän, jag tänker på dig och sänder styrkekramar! Jag hoppas att vi ses snart och om jag kan göra någonting så vill jag att du hör av dig. Jag kommer gärna och hälsar på om du orkar och vill ha besök. Hör av dig närhelst du vill och orkar. Kramar från Susanne o Hedda

    SvaraRadera