söndag 11 mars 2012

Solen betyder kraft och energi!

Gjorde en utekväll igår.
Norrköpings uteliv för den äldre kategorin har inte mycket att erbjuda om man vill svänga sina lurvigaså vi hamnade på Harrys.
Vad är detta för ställe.....? Många fördomar blev besannade och utan att gå in på detaljer så undrar jag om saker verkligen går till på rätt sätt.....

Visserligen en fantastisk blandning med folk och rätt bra musik om jag får säga det själv.
Vi dansade så det inte fanns många millimetrar på kroppen som var torra när vi klev hem fram emot småtimmarna.
Jag behövde verkligen det där.
Visserligen är jag trött och seg idag men det var härligt att få umgås med Elle och dansa brallorna av sig.

Loreen och Euphoria - vilken härlig låt som kommer representera Sverige i Eurovision för att inte tala om artisten, go tjej! Frågan är om det håller...jag tror Dannys låt och uppträdande hade varit ett starkare kort. Men vad vet jag, jag är ju bara en tjej med obetydliga åsikter....en bland många :o) Oavsett så kommer jag sakna Mellon på lördagskvällarna. Får hitta andra favoriter att lägga kraft och energi på - rapport, aktuellt och tv 4 nyheterna.........

Hade en slapp förmiddag och långfrukost innan det var dags att skjutsa Elle till tåget.
Vädret har ju verkligen visat sin framida och de känslor som solen ger är mycket energi och kraft..något som jag ska ta väl vara på. Tog en lång promenad med Tina och hittade en varm och skön bänk som vi kunde sitta vid och snacka samtidigt som vi kände hur solen värmde. Balsam för själen..

Den här veckan som kommer håller jag tummarna för min vän som är i adoptionstagen.
Nu verkar det vara riktigt nära till ett barn. Jag har sett kort och det är alldeles förtjusande. Jag önskar verkligen att deras högsta önskan går i uppfyllelse och jag vet att vilket barn som än hamnar hos Karin och Stefan kommer att få en fantastisk uppväxt och ett enormt stöd. Hoppas hoppas hoppas.

Ny vecka nya möjligheter!
Jag ser ljuset i tunneln och det känns toppen :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar