tisdag 14 februari 2012

Vattenläcka - Ja Tack...eller inte!

Idag bjöd Bassam på semlor med hjärtan på - han är världens bästa Bassam.

Fick ett telefonsamtal på jobbet igår - elektrikern som skulle ansluta tvättmaskinen råkade borra i en vattenledning så det har blivit ett litet vattenläckage.
När jag kom hem såg väggen ut så här...


Men min fina tvättmaskin är äntligen färdiginstallerad och även diskmaskinen är på plats.




Nu är det bara köksskåpen och luckorna som jag väntar på, men dom kommer på fredag, sedan är allt klart. Då har jag ett piffigt kök med ny kyl/frys och diskmaskin. Vad gäller Rusta så vägrar dom möta mig i mitt missnöje. Det som erbjuds är nya tapeter och det är jag inte intresserad av. Ska maila och se om jag kan få ett tillgodokvitto istället men det verkar lönlöst.

Jag har fortfarande inte hört något från sjukhuset och jag väntar och väntar och väntar....

I morgon ska jag ha PowerYoga. Jag ska vikariera för Isabelle på gymmet.
Satt och funderade på när jag hade PowerYoga sist och kan inte komma ihåg det - så länge sedan är det.
Har gjort några övningar på vardagsrumsgolvet och känner att de gamla takterna sitter i. Det ska bli skönt att få yoga lite och har som ambition att faktiskt fortsätta hemma själv. Det finns inte tid för mig att stanna varje onsdag efter AfroPowerDance-klassen så jag får helt enkelt jobba ensam på min Yoga.
Vi ska också äntligen teama, jag och Linda, på Afroklassen.
Det är också en klass jag ser fram emot. Så himla skönt att dansa på ett helt annorlunda sätt än Sh´bam. Dom klasserna kompletterar varandra ruskigt bra :o)

Ha en skön kväll och fortsatt alla hjärtans dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar