söndag 26 februari 2012

Hela hjärnan full med steg

Igår var jag i Stockholm och fick den nya Sh´bam koreografin levererad. Så roligt tema - kärlek!
Det ska bara pluggas in 12 nya koreografier innan vi kan låta våraSh´bamare på gymmet få ta del av den. Det kommer främst bli Jensans jobb :D
Hon är för gullig med den lilla magen.
Gravid i vecka 20 strålar hon mer än någonsin och mår toppen också.

Träffade även min bästaste Anna och en sen lunch med henne innan vi styrde hemåt mot Norpan.
Kvällen tillbringades hos Pilla, tillsammans med Emma och alla barnen. Tittade på Melodifestivalen och åt och åt och åt. När jag vaknade i morse var jag mätt fortfarande :o) En superskön kväll med mycket goda vänners sällskap.

Idag under förmiddagen träffdes Linda och jag för att sätta ihop ett ny AfroPowerDance klass.
Det blev så himla bra...den här gången också!
Skön musik och framför allt skön koreografi.
Vi har också tagit hjälp av djKen för finallåt och håller alla tummar och tår han får till det tills onsdag när releasen är för Afroklassen.
Måste säga att när Linda och jag samarbetar och teamar så märker man hur vi kompletterar varandra både när det gäller stil, steg och kreativitet.
Dessvärre blir det inte så många teamklasser för oss eftersom Linda arbetar kväll/nätter många onsdagar samt att jag försvinner några veckor under mars. Men koreografin är fantastisk och även musiken så bara för den skullen ska man göra ett besök på klassen om man inte hunnit med det än :o)

H&M home är riktigt härligt.
Idag shoppade jag frottehanddukar, det var erbjudande, tag 3 betala för 2. Sedan hade jag en clubkupong på 20% som jag också fick utnyttja samt att jag hade en återbäring på 250 kr - för fyra duschhandukar och fyra handdukar samt tops och bomull betalade jag bara 100 kr. Visst kan man säga att man tjänat pengar då?

Härligt rosa
Jag kände att jag ville ha lite färg och satsade på lite skarpare rosa. Nu hänger dom på tvättsträcket och torkar till sig efter tvätten men dom kommer bli som en liten färgklick i mitt badrum :o)

Köpet också en liten mamma till min lilla bebisUggla

bebisUgglan och mammaUggla
Då behöver inte bebisUgglan känna sig så ensam längre :o) Mysigaste mysbelysningen...

Efter inköpen av handdukarna fick jag ett infall av rensning här hemma. Det resulterade i att jag halverade både mitt förråd av sängkläder och handdukar och då fick jag ju plats med det nya. Ut med det gamla och in med det nya - (känns som nyår för jämnan just nu.....) Fast det känns också väldigt befriande. Fattar inte varför jag alltid samlar på mig en massa grejer...???

Mina plastboxar jag inhandlat på Clas Olsson har kommit till nytta och har gjort att jag fått en bättre struktur bland en hel del garderobsgrejer som tyger, sängkläder, scarvsar, tjocka tröjor och liknande. Det blev fint här hemma.

Nu närmar sig klockan snart Aerobics på Nordic Club. Kajsa har ny koreografi och ny musik även hon på sin klass idag och det vill jag absolut inte missa.

Ha en fortsatt skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar