tisdag 31 januari 2012

Fy tusan för lömska länkningar....

Med klasser på gymmet så gott som varje dag i veckan (måndag-fredag), rektorsprogrammet som går in på sista året och jobbar heltid så känns det som om mitt liv enbart består av jobb.
Vilken tur att jag då har fantastiska föräldrar som kommer och hjälper mig att renovera mitt kök.

Det är inte bara köket jag få hjälp med, idag när jag kom hem hade mamma strykt hela min stryktvätt som under två veckor fyllts på ytterligare och bara legat där och dessvärre gjort sig påmind i fåtöljen.
Oket på axlarna var så lätta så jag studsade till gymmet och rev av mitt spinningpass av bara farten. Tack snälla att ni finns!
Idag följde även lillbrorsan med och fixade med sonens playstation 3. Det var något i installationen som jag inte lyckades lösa. Tack också för det! :D

Min tanke är att "ensam är inte stark"!
Det är tur man har sin familj och sina vänner för dom är guld värda.

Idag har jag fått ett datum för undersökning på kvinnokliniken. I slutet på nästa vecka. Tycker dom har haft bra tempo på detta och antar att nästa steg kommer inom en relativt snar framtid.
Då blir det att ta fram kalendern och dela med sin av alla jobb man har omkring sig.
Med risk för att låta provocerande så undrar jag om det är många som kommer räcka upp handen???

I Malmö fortsätter dödskjutningarna och man undrar ju vilken utav alla kriminella verksamheter som håller på och gör upp. Hoppas bara det inte drabbar någon oskyldig av misstag....

Vet inte om det är något fenomen bara hos mig men vissa ord man skriver blir gråmarkerade och klickar man på dem så länkas man vidare till olika hemsidor. Oftast relaterade till olika dejtingsajter. Förhandsgranskar jag kan jag se vilka ord som det berör och då kan jag radera dom och skriva dom om igen så förhindrar jag gråmarkeringe och länkningen. Är det någon mer än jag som råkat ut för följande? Jag retar fasen ihjäl mig på det.
Vet någon om det handlar om någon inställning på blogger så berätta gärna är ni snälla.

Fridens liljor gött folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar