söndag 4 december 2011

Fluff i håret...

Under julklappsspelet i fredags var "fluffi håret" preparatet en del av de "heta" presenterna. Det var såklart Nordic Clubs lilla egna frisör Emma Björk (jobbar på Peggis) som hade det i sitt paket. Jag prövad det under kvällen och måste medge att det var riktigt bra! Så bra att jag inhandlade ett eget idag.


Finns att inhandla på Hårvårdsbaren för 89 kr

mera fluff i håret grejer
Har man blont, fint, tunt hår som oftast ligger platt ner och precis omöjligt att få lite volym på kan jag varmt rekomendera, främst det här nya som jag köpte idag, 4 crush. Efter det kommer Lakme pulvret - finns också på hårvårdsbaren för 99 kr.
Det som står i mitten köpte jag i Stockholm när jag hade glömt mitt Lakmepulver hemma. Försäljaren sa att det var nytt på marknaden och att det skulle vara bra. Det kanske det är men inte i mitt hår....
För mig var det som att kasta pengarna i sjön.

Lite tips inför jul och nyår om man vill piffa sig lite i håret och få volym därefter.
Vill man bli klippt, slingad eller få något annat gjort i håret så vill jag varmt rekomendera Emma Björk. Ring och boka tid på Peggis - hon är väl värd ett besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar