söndag 4 december 2011

Vaknade av att telefonen plingade till, ett litet sms från en kär gammal vän kl.07.08 en söndagsmorgon.
Det är sällan jag sover vid den tiden även om det är helg men just denna söndag hade det faktiskt varit skönt. Jag hade verkligen behövt det.
Eftersom jag ändå var vaken kollade jag min mail, facebook och lite annat som kan vara av intresse när man ändå var vaken....Det resulterade i ytterligare stress som gjorde att jag kom upp i varv. Att somna om var inte ens att tänka på, lika bra att ta sig upp och börja jobba och bena i det som uppenbarade sig.

Idag har jag inhandlat en hel del julklappar.
Det känns så nice!
Bland annat så är alla syskonbarnen klara :o) sedan har jag också fixat julklappar till veckans julklappsspel med kollegorna.
Det ser jag fram emot, jag har världens härligaste kollegor. Ska bli kul att ses och äta lite gröt, dricka lite glögg och spela lite spel. Man kan lätt se vem som får horn i pannan när julklappsspelet börjar....lovar att dokumentera och delge :D

Ha en skön söndagskväll och andra advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar