torsdag 29 september 2011

Min nya bästis :o)

Min nya bästis - ett måste i badrumsskåpet!

Nu kan jag verkligen stå för Shiseidos Primer som jag prövat i en vecka. Det är mitt nya måste i badrumsskåpet. Den slätar ut mina fina linjer och bleker ner rodnader i mitt ansiktet. Den gör också att foundation både sitter bättre och ser snyggare ut. Shiseidos Primer är också väldigt dryg så det är inte mycket man behöver för att den ska göra underverk. Blir ni nyfikna så ta en tripp ner till no arton där både Anna och Juanita kan både hjälpa och visa er.



Fick en massa goda äpplen av mamsen när jag var hemma i helgen. Ingrid Marie är en dansk äpplesort som härstammar från den danska ön Fyn. Det är en höst och vintersort som går att ätas från november till april. En av mina dagbarnvårdare brukar torka äppleskivor från Ingrid Marie. Det är väldigt läskande och lite smarrigt att ha i yoghurten eller bara att tugga på vid ett akut sötbegär.

Idag äntligen har jag fått igång mitt skrivande. Det var Qualis igår som kickade igång min inspiration och under förmiddagen gick skrivandet lika bra om ett afropass. Jag har spridit ut alla böcker och min dator på matbordet så just nu äter vi, till sonens förtjusning, vid tv:n. Det får vara så i ett par veckor här framöver så jag, när andan faller på, bara kan skriva ner det jag tänker och funderar på.


Skönt att helgen snart är här!
Fredagsmys :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar