fredag 2 september 2011

Inspiration

Äntligen fredag och tvättstugan är i full gång. Den ena maskinen efter den andra avlöper och snart ska även spisen användas. Blev lite inspirerad av bloggen "Training by Nina" vad gäller både mat och träning. Om man skulle jobba lite på formen? Jag har ju ett år på mig tills nästa strandsäsong är på ingång så det borde ju inte vara så svårt att fixa det...

Förra lördagen gjorde Cissi på Nordic Club tillsammans med sin Zumbakollega ett flashmob mellan spiralen 1 och 2. Även Norrköpings dans center var med och såklart var jag där och filmade lite :o)
Dessvärre går det inte att ladda upp filmen här, vet inte varför men som tur var så var 24nt där och gjorde ett inslag.
http://www.nt.se/24nt/#category=10080&date=playlist&clip=7072561&startTime=0m0s
Jag tycker att det var så himla kul så jag vill ge en chans till er som inte sett det att göra det :o)

I helgen ska jag förhoppningsvis få träffa Annisen. Hon är på väg hem till sin hemstad för att träffa familjen och då får hon ju såklart avsätta lite tid till mig också.
Ska skjutsa sonen till hans tennisträning också, det ska bli intressant och se hur dom lägger upp sina träningar och även vad sonen tycker. Förra veckan tyckte han det var för lätt, han vill ha en större utmaning.... vi får se vad det kan innebära...

Blir det ok väder i morgon tänker jag bege mig ut i skogen









2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön och trevlig helg nu Nina. Det är du värd.

    Kramar Cici

    SvaraRadera
  2. Tack Cici!
    Detsamma till dig, en fika snart, eller hur?

    SvaraRadera