söndag 4 september 2011

Söndagsmorgon

Surdegen på jäsning, sonen framför Avatar på tv:n och jag hamnade framför datorn. Vi har en soft förmiddag framför oss där vi bara ska vara.
Leo ska träffa några kompisar och fira en klasskompis. Först ett biobesök sedan fika ute i Lindö.

Själv ska jag ta mig ut på något sätt, antingen pröva en löprunda eller en lång promenad. Har visserligen klass ikväll, ska vikariera för en kollega som är förkyld, men jag känner mig rastlös i kroppen.
Core och step blir det i kväll eller kl.17.00.
Mina ambitioner om att komma ut i skogen och plocka svamp blev inte till mer än ambitioner. Men ibland räknas ju tanken mer än handlingen :o)

Skulle vilja göra om mig själv, flytta och/eller byta jobb.......kanske ingen bra ide något av det men jag får någon slags rastlöshet, myror i kroppen när hösten börjar närma sig. Skulle också kunna tänka mig att skaffa hund eller katt, men vid närmare eftertanke så lägger jag ner det. Kompisar som är allergiska hindrar inköp av katt och jobbet hindrar inköp av hund.
För lite tid i livet just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar