tisdag 2 augusti 2011

Bröllopskläderna klara - YES!

Stockholm i mitt hjärta!
Håll nästan på att glömma bort allsången idag. Det var inte riktigt min grej idag, förra veckan var det superbra och likaså veckan innan dess...måste berott på att Måns inte hade sin fluga idag.
Undrar varför flugor flyger i fyrkant under lampor?

Har varit på jobbet under förmiddagen idag. Fick en hel del huvudbry som kommer ta lite kraft och energi nästa vecka, det blir att börja fundera redan nu hur hösten kommer att se ut....
Eftermiddagen spenderades med Fritte på Mårn.
Jag har en snygg bränna på baksidan som kändes skapligt under spinningpasset idag. Det gäller att ligga i så man ser lite skaplig ut till på lördag när Jensan och Rikard ska gifta sig.

Klänning - check!

Skor - check!


Lovar att jag ska fota så gott jag kan och dela med mig av det kommande brudparets finaste dag.
Dessvärre har jag ju bara min mobil men det får duga....

Ha det gott!
Kraam

4 kommentarer:

  1. Superfin klänning!!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!
    Synd att jag vet inte vem du är som skrivit kommentaren.

    SvaraRadera
  3. Klänningen är orange till färgen va? för du vet väl vad en röd klänning innebär..... ; ) Hoppas det blir en jättebra dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Anna C!
    Absolut, rött är inte ens att tänka på såklart.
    Det kommer säkert bli en fantastisk dag, dessvärre verkar det som att det fina vädret inte kommer hålla i sig... :o(
    Men då får vi gäster hjälpa till att sprida solsken tillsammans med brudparet och se till att det blir en orentlig fest.
    Ha det gott Anna och jag återkommer snart vad gäller förskoleplacering.
    Kram

    SvaraRadera