torsdag 18 augusti 2011

5 Saker jag irriterar mig på!

Var och handlade på Willys..
Vad är det som hänt med deras papperspåsar. Dom är ju enorma!
Jag hade ju kunnat packa ner mig själv och ändå inte fyllt upp påsen.
Hur i hela friden ska man orka bära skiten....????

Disken som aldrig tar slut,
det känns som hur mycket jag än diskar så är det aldrig tomt. Finns alltid ett litet glas eller en liten sked...
Orkar egentligen inte irritera mig på det, vet ju att det bara är jag själv som kan lösa problemet.

Tvättstugan - det finns aldrig några tider!!!!! Jag ångrar ihjäl mig att jag inte satsade på en tvättmaskin när jag renoverade badrummet. Hatar att inte ha möjligheten att välja dom kläder jag vill ha för att dom av någon konstig anledning ligger i tvättkorgen.

Hårstrån som inte ska vara där man tänkt sig. Helt plötsligt, på ett helt oväntat ställe hittar man ett lååååång hårstrå eller ett som inte alls matchar den färgen som de andra hårstråna har...tjockleken kan också variera, som man inte trodde fanns. Vrålirriterande när man befinner sig på ett ställe där man har möjlighet att få bort det.

När det kommer en räkning som man inte alls hade räknat med.
Irritationen kan visserligen bytas ut mot förvirring..."Hur kunde jag missa den här?"
Ta som exempel transportstyrelsens räkningar.......helst när man får en påminnelseavgift när man inte ens en gång fått första räkningen......

%7R%&¤%#)(&/%!!!!!!!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar