torsdag 14 april 2011

Bland tårtor och lunch

Har förberett morgondagen i form av grund till smörgåstårtor och små bakverk.
Ser fram emot att träffa vänner och fira min födelsedag


Har haft handledning idag på jobbet, pratat om hur vi tänker framtiden med enheten och även hur min kollega och jag tänker om vårt ledarskap. Otroligt intressant och jag ser fram emot dom två inplanerade dagarna när vi bara ska tänka om vår enhet.

Har även varit på verksamhetsbesök hos en av mina dagbarnvårdare idag. Fortfarande är jag övertygad om att vi har en fantastisk verksamhet och att dom gör ett otroligt bra arbete med barnen. Vilken härlig barngrupp och så mycket energi man får genom att vistas tillsammans med dom. Många frågor och ett stort engagemang, känner otroligt mycket för denna barngrupp.

Idag har jag lunchat med en speciell kollega på Östgöta kök. Ett otroligt trevligt lunchställe som jag varmt rekomenderar. Idag blev det fisk, det gillar jag massor. Läs gärna mer om maten och stället på deras hemsida. http://www.ostgotakok.se/
En supermysig morgon och en supermysig lunch - mår ruskigt bra! Tillsammans med våren och ljuset kan det bara bli bättre :D'


Dags att skutta i säng!
Tjing Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar