tisdag 11 augusti 2015

Hur började allt?

Tack snälla för all respons som jag fått efter första videoklippet. Det värmer i hjärtat!
Förutom att det var kul att spela in så är det riktigt mysigt att göra något tillsammans med min son. Han har tillgång till kontot och även till den mail som är sluten kontot. Min son kommer också att svara på era kommentarer ni skriver på youtube :)

Det är många som undrar hur allt började. Det är inte alldeles enkelt att navigera sig här på bloggen och hitta alla de inlägg som berör hur allt startade.
För att göra det lite enklare har jag spelat in fem olika delar som kommer läggas upp varannan dag med början på idag.

Hoppas ni väljer att prenumerera på min kanal så ni inte missar några klipp :D
För att kunna prenumerera behöver ni skaffa ett konto på Youtube. Detta löser ni genom att ni skaffar eller använder er av en hotmail eller Gmail. Ni kan gå via Google där det står logga in i högra hörnet, följ därefter instruktionerna :)

Här kommer länken till första klippet:

Hur allt började del 1

Nu är det snart natt och dags att sova
Stor kram :D



6 kommentarer:

  1. Hoppas du lägger ut fortsättningen.. Jag tycker det är fantastiskt av dig att du orkar dela med dig av din resa, och jag är så tacksam över det. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. På onsdag den 19/8 kommer det sista inlägget därefter har jag redan spelat in nästa film. Hoppas du fortsätter att följa mig och att du gillar det du ser och läser. Stor kram

      Radera
  2. Glömde mitt namn vid kommentaren.. Emelie heter jag ;)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Modiga fina du!! Jag har följt dig ett psr månader och tycker din videoblogg är bra, att få se vem du är och att du lämnar avtryck på jorden innan himlen får ännu en ängel ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Även att göra detta tillsammans med min son gör att vi får ett projekt att göra tillsammans. Det blir också ett minne för mina nära och kära att titta på när jag inte längre kan upplevas live.
      Tack snälla för att du följer mig!
      Kram

      Radera