fredag 13 april 2012

Stort tack med bilder och texter

Stort tack för en vacker Orchide från Gunilla och Bassam

Stort tack till Flagglinans förskola och City barnomsorgs Poolare

Tack Maria Rundberg <3

Gratulationskort blandat med krya på dig kort

Tack Anna Söderström för ängeln med hopp
och tack alla mina kollegor i Område City för ängeln med kärlek

Tack Erica för den härliga ängeln....

....och den romantiska tvålen

Tack mina kollegor/basgrupp på Rektorsutbildningen
för choklad och blomma

Tack Pernilla Fälting, Jenny Svejd och Erica Nyman för
bodyscrubb och duschcream

Tack Tina Stjärnborg för halsbandet med ängeln
och telådan

Tack Britt-Marie Zackrisson för ditt vackra hjärta

Tack mina kollegor och mina medarbetare för böcker
och ljudboken

Från min älskade Leo för lammet och
Marie Drevefjord för nallen och blombuketten

Så många som skickat kort och somskrivit några rader
Stort Tack för ert stöd

Tack Bassam Mourad för dina talande stenar och
Anna Söderström för dina läkande stenar <3





Tack mina bästa gymkollegor för presentkortet på Zondera
och ett litet extra tack till Emma Björk som fixat högtlare till min Iphone

Tack Jenny och Rikard för den vackra
buketten som kom med blombud hem till mig idag

Jag är bara så tacksam över att jag fortfarande är med i matchen och att jag har så många som har brytt sig om mig. Mycket kärlek och stor kram till er alla och även till er som skrivit och hejat på mitt tilfrisknande.

Några som jag vill tacka är också personalen på kirurgen på avdelning 11. Vilka fantastiska sjukskötersker och underskötersker det finns där. Anna, Karolina, Mirela, Emelie, Helene, Helena, Linda, Cecilia, Britt-Marie, Britt, Ulla-Britt, Annika, Anna, Elin, Sonja, Tina, Josefin, Anna-Lena och säkert många fler som jag inte kommer ihåg namnen på. Ni gjorde min tillvaro dräglig trots att det var så himla tufft. Tack för att ni försökte hålla modet uppe på mig och mötte mig med både respek, förståelse och empati.

Sist men inte minst vill jag tacka min mamma som har stått stadigt vid min sida och som tillsammans med Johnny har funnits där. Jag tror inte jag hade klarat eller orkat något av detta om inte ni hade varit mig nära. Jag älskar er massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar