onsdag 4 januari 2012


Jag kommer somna ovaggad efter att jag skrivit i bloggen och duschat av mig.
Premiären gick sååååå bra, det kom massor med folk, jag kom ihåg koreografierna och jag hade så kul!
Vi hade bra energi tillsammans Jennys och jag - det flöt fantastiskt!
Nu har jag mitt första egna pass på lördag för ett gäng tjejkompisar. Det ska bli spännande och se hur man hanterar det :o) Men det kommer gå bra, det känner jag i kroppen, jag är redo till 100%!

Idag har jag haft ett möte som jag har bävat för i några dagar ovanpå Sh´bam premiären. Det var ett möte där många känslor hos mig har väckts med tanke på tidigare erfarenheter. Rädsla, oro, ängslan men också hat, ilska och frustration. Men även det gick bra. Lungt, sansat och moget på ett professionellt sätt. Tack för det!

Många känslor i omlopp idag och nu tänker jag tacka för mig och stupa i säng - lugn, nöjd och utmattad :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar