söndag 8 januari 2012

Fan för bilister som skvätter ner rutorna när dom kör om!!!

My Toyota is Fantastic - fast i morse var det ingen pigg Toyota som startade. Tog några minuter och ett par försök innan den brumande igång. Den behövde verkligen ett besök till Linköping för att ladda batteriet och jag för att shoppa loss lite nya grejer.
Mötte upp mamma vid IKEA och fick nästan en heldag med henne bara sådär. Det händer väldigt sällan.
Det blev både glas, lampor, ljus och lite annat smått och gott.
Sprang även in en snabbis till biltema för att köpa spolarvätska, det behövdes idag - mycket salt som skvätte på vägarna.
Är det något som gör mig irriterad så är det folk som kör om och sedan lägger sig precis framför och skvätter ner rutorna. Kör om och kör på och åk in en bit ifrån...varför ska man annars köra om tänker jag?
Fyndade också en lampskärm, på Rusta av alla ställen, som hänger över vardagsrumsbordet. Den blev så fin och matchade även mina nya fönsterlampor :O)
Nu har jag fräschat upp här hemma så nu är det bara våren jag väntar på...och enligt väderrapporten får jag nog vänta.....

Ve och fasa!
Wordfeud ligger nere!
Enligt säker källa handlar det om service underhåll på servrarna.
Ska komma igång om några timmar.....
Det känns inte bra!!!!! Hahahaha!!!

Ha en skön söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar