söndag 9 oktober 2011

Mascara-test utfört och lite söndagsmys i skogen

Mascaran från Oriflame överraskade.
Bra borste och bra längd på skaftet, den kletade inte utan doserade mängden mascara på borsten alldeles lagom.
Och vilket bra pris dessutom, 89 kr när det är erbjudande och 189 till ordinarie pris.
Nu behöver jag inte leta efter någon mascara som funkar - jag har hittat den!
Läppglanset var också av bra kvalitet. Fräscht och det gjorde inte läpparna torra. Doften var persika och hållbarheten på läpparna vara helt ok.
Är man intresserad ska man passa på nu. Fina erbjudanden och bra rabatter!
http://ph-mittilivet.blogspot.com/2011/10/fredagsmys.html
Klicka på länken så kommer du till Pernillas blogg där du kan få kontakt med henne och Oriflames produkter. Fina grejer kan jag lova!




Har varit på dejt.....
Promenerat i det vackra höstvädret.
Känt doften av skog och sparkat löv i den färsprakande naturen.
Myssöndag helt enkelt!

Haft ett bra möte på gymmet ikväll!
Nordic Club är på gång!
Mycket kommer hända i höst som kommer visa sig till våren.
Vi är ruskigt taggade och ser fram emot när ombyggnationen är klar och vi får ett nytt och fräscht gym.

2 kommentarer:

  1. Aha dejt!! Då förstår jag varför du var lite extra fin idag;) Kram linda

    SvaraRadera
  2. Var det bara för att håret var utsläppt du tyckte jag var extra fin? Jag har ju klivit omkring i skogen hela dagen :) Med idiot- träningsvärk - tack vare dig!

    SvaraRadera