söndag 3 april 2011

Pippi och EMD - kultur eller cult?

Nu är våren kommen!
Ny jacka och nya gympadojjor till sonen (jag fick också ett par nya :D), bilen ska få sommarhjulen monterade på fredag och nästa helg ska balkonen få sig en styling. Visserligen har jag inte sett så mycket sol idag, mest regn och grått men det har funnits värme och det har varit toppen.
Fyndade en härlig vårsjal på Erikshjälpen igår. Inte för att använda som sjal utan att göra om som tavla. Det kommer bli en spännande färgklick i vardagsrummet.

Träffade mina syskon igår. Anna och Martin med familjer. Vi träffades i Åtvidaberg och gratulerade Martins töser som alla fyller i mars/april. En otroligt rar liten Pippi Långstrump med solglasögon (hon ville hålla en liten låg profil) var också där.

Leo och jag var på EMD på kvällen tillsammans med Linda och Pernilla samt Ebba och Felicia. Efter showen fanns inte mycket minne kvar i min telefon. Sonen fotade och filmade i mängder med olika vinklar och håll.

Jag har aldrig varit på "skrikshow" förut :D
och töserna dom tjoade så det stod härliga till.

EMD överraskade, fantastiskt fina stämmor och lättlyssnad pop. Olika personligheter som kompletterar varandra.
Nu är jag inte så uppdaterad men ska inte grabbarna satsa på sina egna karriärer?
Gruppen ska väl upplösas?

Det blev en bra lördag!


Fridens liljor mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar