måndag 12 september 2011

Skållad råtta!!!

Möte på hemgården vid 08.00, vidare till dagbarnvårdarna 09.30, sedan hem för lite lunch och sedan ett stopp på Lokatten kl.13.00 efter det blev det Flagglinan kl.15.00. Allt handlade om att planera en bättre verksamhet för barnen i city. I kväll (18.00) har vi haft informationsmöte för alla våra föräldrar. Visat film från skolverket om den nya skollagen och även delgett föräldrarna information om den nya läroplanen. Här skulle man kunna tro att min dag tog slut, men icke....raskt vidare till gymmet där jag rev av ett afropass kl.19.15 av bara farten.



Sitter här framför Idol och funderar på om jag ska krypa in i duschen eller om jag ska vänta en liten stund till....kanske en kopp te innan....



Nu infaller snart lugnet och jag kommer somna skönt i sängen :o)

1 kommentar:

  1. O tusen tack för hjälpen idag! Puss linda

    SvaraRadera