tisdag 1 mars 2011

Inspirationsfattig



Sitter och tittar igenom alla dvd:er som det finns afrosteg på. Jag har några stycken men inspirationen vill inte riktigt hitta hit så jag kan sätta ihop en förnyelse på koreografin. Det som är kul att se är förändringen i modet och på instruktören som håller i instruktions-dvd:n :o) Det kan inspirera....
För att känna ordentlig press har jag också lovat deltagarna att det kommer att presenteras något nytt i morgon på afroklassen.....
Jag vet att jag oftast löser det men just nu känns det lite långt borta.

Hade beställt tid hos läkaren idag för att påbörja en allergiutredning. Låter avancerat men jag tror att det handlar om ett samtal och ett blodprov...vad vet jag, jag satt med näsan i skolböckerna på morgonen och tappade totalt bort tiden så jag missade hela läkarbesöket. Så himla dumt!
Har nu istället fått boka en ny tid om några veckor och den får jag absolut inte missa. Jag vill veta vad jag är allergisk mot innan våren tågar in i halsen, öronen, näsan och ögonen...

Nu är det snart dags att skutta iväg på spinning.
Full fräs i vardagen...för jämnan!
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Man skulle kunna tro att du är nykär för då glömmer man ju både tid och rum. Så du får väl skylla på ditt pluggande. ;-) Eller....?

    SvaraRadera
  2. I det här fallet berodde det på pluggandet, ja!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det finns lite kärlek och förälskelse oxå... ;)

    Men så kul med Afro!! Körde mitt första pass (sen William föddes) i lördags...

    Må så gott!!
    Kram

    SvaraRadera