torsdag 29 december 2011

Ho Ho!

Sötaste värmeljusstaken
Lagerhouse hade världens gulligaste värmeljusstake i form av en liten Uggla. Finns eller fanns i två storlekar, dom tog slut snabbare än vad man hann att blinka, men kommer dom igen så ska jag minsann köpa en lite större. Dom ger ett supermysigt sken och ser riktigt rara ut.

Idag har jag fortsatt mitt pluggande, har till och med satt upp en plan för vad jag ska hinna med varje dag. Struktur är tryggt för jag har så lätt att hitta på andra saker.....
Har också varit på lunch med Marika...hon påminde mig om budgetarbetet som väntar och då fick jag lite ångest. Budgeten ska vara inlämnad och klar tills den 20 januari och jag hoppas vid allt som lever att jag hinner och att jag får ihop det. I år hade jag en prognos på ett underskott på en och en halv miljon...resultatet slutade på hundra tusen i överskott. Då investerar vi i höj- och sänkbara skötbord, ergonomiskt tänk är viktigt för arbetsmiljön. Med andra ord har man oftast inte en aning om hur det kan sluta. Allt beror på vad som händer under året som går.

Jag har fått canal + kostnadsfritt fram till sista december och har då fastnat i säsong fyra av True Blood. Den är verkligen fängslande och inte är det ju tråkigare att Skarsgård är med. Annars är det svt som har haft rättigheterna på serien och sänt det vid 22.00 tiden på måndagarna tror jag. Jag har oftast kollat på svt play och valt själv när jag kunnat tittat. Bra det där med nätet :o). Fast ikväll kommer jag sitta troget kl.22.00 och titta på canal +.....

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar